Repertoire

Wij als allround coverband maken allround muziek, van vroeger tot nu. Liever alleen top 40 of alleen rock op uw evenement? Dat kan! We hebben de sets verdeeld in genres. U kunt zelf de sets samenstellen. Hierdoor hoeft u zich geen zorgen te maken over het muziek gedurende het evenement, alles wat wij spelen heeft u zelf vooraf gekozen!

Een greep uit ons repertoire:

Inloop                                                                                                        Rock ’n Roll
John Mayer – Who Says                                                                      Chuck Berry – Johhny B. Goode
CCR – Mary Lou                                                                                     Beatles – Twist And Shout
Van Morrison – Brown Eyed Girl                                                   Elvis Presley – Jailhouse Dog
The Eagles – Hotel California                                                          Abba – Gimme Gimme
Bob Dylan – Knocking On Heavens Door                                    Shocking Blue – Venus

Nederlandstalig & boerenrock                                                       Tentfeest
Guus Meeuwis – Het Is Een Nacht/Brabant                               Robbie Williams – Entertain You
Marco Borsato – Je Hoeft Niet Naar Huis Vannacht               Narcotic – Liquido
Normaal – Alie                                                                                        Kings Of Leon – Sex On Fire
Frans Duijts – Jij Denkt Maar Dat Je Alles Mag Van Mij        Armin van Buuren – What It Feels Like
Jovink – Brommers Kieken                                                                Oasis – Wonderwall

Pop                                                                                                               Rock
Anouk – Girl                                                                                             ACDC – Highway To Hell
Amy Winehouse – Rehab/Valerie                                                   Bon Jovi – Living On A Prayer
Avicii – Wake Me Up                                                                             Bryan Adams – Run To You
Daft Punk – Get Lucky                                                                         Tina Turner – Baby Get It On
Nielson – Sexy Als Ik Dans                                                                 CCR – Fortunate Son

Benieuwd naar de gehele repertoirelijst? Neem dan contact op via het contactformulier.